lørdag 26. oktober 2013

God morgen!

Her har vi vært oppe en del timer allerede, så nå er vi snart på vei til byen en tur. Har besøk av Marianne, så mens barna har kost seg med tante, snek jeg meg til en dupp på soffaen. O du hellige søvn! Føler meg som ett nytt menneske allerede. 

Den siste uka har nemlig 3 av 3 barn startet dagen rundt kl 06, og sånt blir man trøtt av! 

Målet med dagens bytur er å kjøpe nye gardiner til stua. Har nemlig ett stort vindu ved spisestue-delen som er helt åpent. Nå som det blir tidligere mørkt begynner jeg å merke behovet for å dempe innsynet litt mer. Håper jeg finner noe jeg liker, det er nemlig ikke alltid like enkelt når man lider av beslutningsvegring!

Med det ønsker vi familie og venner en finfin helg :) Jeg skal dra meg opp av soffaen, finne frem klær og vogner (i flertall ja!), ekstra skift og mat, sånn at vi kan komme oss avgårde. Om ett par timer med andre ord :P 

Her er Isak og Ingvild før duppen sin i går.  Å samkjøre rutinene deres så tidlig som mulig er (nesten) det lureste jeg noen gang har gjort <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar