tirsdag 30. juli 2013

Tips til babygym!

Tenkte jeg skulle dele ett tips til babygym med dere, sånn på tampen av dagen :)

I stedet for disse rådyre babygymmene til rundt 1000-lappen har jeg kommet over noe jeg syns er ett mye bedre (og vesentlig billigere!) alternativ.

Første gang jeg så denne var faktisk på babysang i vinter, og Ingvild syns den var utrolig spennende. Ettersom hun på den tiden både krabbet og reiste seg var innkjøp av en en ny babygym til henne utelukket. Men det at hun ble så fascinert gjorde at jeg nå har fått tak i en til lillebror. 

Babygymmen er i tre, har fine farger for små babyer, lekene kan enkelt tas av, den er stødig, og tåler dermed også storesøsken på oppdagelsesferd! Den er fra Ikea, heter Leka, og koster ikke mer enn 229kr! 

Vi bruker en sånn pusle-matte fra Nille som underlag, begge deler veldig praktisk med hund i hus, ettersom det er enklere å holde rent for hundehår enn disse babygymmene i stoff som tiltrekker seg alt. Puslemattene er også fine når de etterhvert begynner å trekke bena oppunder seg og vil fremover, da de gir bedre feste. 

Babygymmen ser du på bildet under. Johannes har testet ut sin i dag, og den ble godkjent! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar