fredag 5. juli 2013

Norsk sommer!

Det er ingenting som slår norsk sommer!

Ettersom både storm og yr lovet oss sol fra blå himmel i dag, pakket vi med oss lunsjen og solkremen, klare for sommer! Fordelen med å måtte opp tidlig med barn er at du hvertfall rekker ca 2 timer med sol før tidenes regnskur ramler innover stranda. 

Rett etter lunsjen var inntatt var det bare å pakke sammen alt av eiendeler, dytte vogna med Ingvild i (og magen som er minst like tung!) oppover den laaange veien til parkeringen med ett par smågutter på slep. Å gå baklengs opp en bratt bakke i øs-pøs-regn er forresten kjempemorro når du er 3 år! Ikke like morro når du er høygravid :P Sender samtidig en takk for alle de medfølende blikkene vi (jeg!) fikk fra dere andre strandgjester i det dere løp forbi oss for å unngå å bli våte. Håper dere kom dere under tak i tide, det gjorde nemlig ikke vi :D 

Vel hjemme tittet heldigvis sola frem igjen, så sett bort i fra den ene regnskuren har vi kost oss ute helt til barnetv-tid. En liten tur i skogen rakk vi også, der vi var så heldige å se ett søtt lite ekkorn! Fin opplevelse for de små :)

I skrivende stund ligger jeg på soffaen med bena høyt, og har ingen planer om å røre meg en millimeter før jeg skal finne senga. SOM jeg gleder meg til skjønnhetssøvnen min <3

Her er Isak og Ingvild i farta <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar