mandag 1. juli 2013

Noe som mangler!

I hele dag har jeg gått rundt med en følelse av at det er ett aller annet jeg mangler. Det er det jo forsåvidt også, ettersom Isak ble med besteforeldrene sine til Spydeberg etter bursdagsfeiring i går. Han hadde SÅ lyst, og da var det ekstra koselig at det passet for alle sammen. Han pleier i grunn å spørre om å få bli med dem hver gang vi har besøk, men stort sett er det jo jobb og plikter dagen etter.

Jeg har aldri sett noen pakke en koffert så fort som han gjorde i går, eller hoppe inn i en bilstol med den farten. For ikke å snakke om det stolte ansiktet når han vinket hadet til oss! Huset her er fryktelig tomt uten 3-åringen vår, men jeg unner han den turen helt alene hos besteforeldrene, og gleder meg heller bare veldig til å se han igjen. Ikke er det lenge til heller, og innen den tid skal han ha fått opp klokken på veggen på rommet sitt! Tallene kom i dag, og de har nå fått to lag med spraymaling på seg. Med klokken snart på plass er også en av prikkene over iene snart på plass. Godt med alt som er gjort!

I morgen har jeg og Ingvild en ut-på-farten-dag forran oss, med både fysio og svangerskapskontroll. Jeg er også 38+0 uker på vei i morgen, og med andre ord snart fødeklar! Men bare snart! Fredag var vi en tur på Lillehammer for vekstkontroll, og lillegutt ligger på ca 2900 gram nå. Alt tyder på at han blir ganske lik storebror og storesøster, som begge har vært rundt 3300 gram. Disse målingene av størrelsen ved ultralyd kan jo ha ganske store avvik. På forrige ul var han litt for liten, mens ting tyder på at han har hatt ett lite veksthopp nå. Hos Isak og Ingvild har disse målingene vist seg å stemme ganske bra, selv om jeg har hørt andre har fått avvikk på opp mot 1kg!

Tenkte jeg skulle dele bilder av Isak sin nye veggklokke, evt det som skal bli Isaks nye veggklokke.

Tallene som kom i posten i dag! Kjedelige og trehvite!

 
Etter to runder med spraymaling ser de slik ut!



Og til slutt; smellkyss fra Isak på miniferie uten mammaen og pappaen :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar