torsdag 27. juni 2013

Trodde jeg hadde oversikt over utstyret en baby trenger!

Etter å ha fått baby i 2010, 2012, og nå snart i 2013 skulle man tro jeg hadde rimelig god peiling på det som finnes av utstyr på babyfronten.

Helt til termingruppen min (årets!) eksploderte i babynest i all hverdens flotte stoff. Den virker helt genial, og jeg skulle ønske jeg hadde hatt en sånn til Isak og Ingvild.

Nyfødte elsker jo å ligge lunt og trangt, og her i huset har vi brukt tepper til å pakke rundt dem for å få den litt lunere følelsen. Med ett babynest slipper vi dette! Genialt! Den kan også enkelt flyttes mellom vogn, soffa, sprinkelseng og vugge. Ser for meg at den vil kunne være kjempefin å bruke når lillemann skal begynne å sove i sprinkelsenga, så den ikke virker så alt for stor. 

Siden jeg hverken eier kreativitet, vilje eller evne til noe syprosjekt om dagen, måtte jeg ty til min venninne Mette. 

Resultatet ser du er:

 
Den passet perfekt i baggen til emmaljunga-vognen vår!

Anbefaler samtidig å sjekke ut butikken til Mette på epla, hun selger også utrolig mye flotte, hjemmesydde, barneklær :)

http://epla.no/shops/barnslig/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar