mandag 24. juni 2013

Tidlig ute!

Søndag skal vi feire Ingvild 1 år, og i dag startet bakingen. Jeg pleier aldri å være tidlig ute med sånt, men i år har jeg ikke noe valg! 

Tommy er jo på jobb, Isak har ferie, og jeg har en høygravid kropp som sjeldent samarbeider om dagen. Derfor er det bedre å starte tidlig, skal jeg ha sjangs til å bli ferdig. På dagen i dag har jeg og Isak laget pikekyss med jordbærsmak, noe han syns var utrolig morsomt å være med på. Disse er utrolig enkle å lage, og like fine til pynt som de er gode å spise!

Kvelden skal brukes på å lage hamburgerbrød og oreokake. Hipp hurra for alt som kan lages på forhånd og fryses ned! Nå håpet jeg bare værgudene er på vår side, sånn at vi kan feire det hele ute i hagen. 

Rart å tenke på at vi snart har en 1-åring i hus! På fredag er det akkurat ett år siden termindatoen min, og onsdag om halvannen uke er den store dagen her. Da begynner vi også å komme farlig nært årets termindato også, som pr i dag bare er 25 dager unna. Tjohei som det går! :)

Hadde en kjempekoselig bakestund med Isak i dag, kjenner jeg er glad han tok sommerferie tidlig. For selv om kroppen min ikke henger helt med om dagen, er det deilig å kunne ta hver dag som den kommer, før det braker løs igjen med en liten lillebror!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar