lørdag 29. juni 2013

Hjemmelaget pomponger, sånn halvveis

I disse diy-dager tenkte jeg å dele ett hett tips med dere. Dette er perfekt for oss som ikke alltid er like kreative og oppfinnsomme, og som av og til syns det er greit at andre gjør jobben for oss. Pomponger pynter jo opp i enhver anledning, enten det er bryllup, bursdag, hagefest, dåp eller bare som prikken over i-en i stua eller f.eks på barnerommet. 

For en ukes tid siden kom jeg over ett blogginnlegg om hvordan man kunne få tak i pomponger uten å måtte gjøre hele jobben selv. På etsy er det en butikk som selger de halvferdige, i masse forskjellige farger. Det står at man må regne med minst to uker leveringstid til Norge, men jeg hadde mine innen 3-5 dager. 

For en pris i underkant av 200kr (inkl frakt) fikk jeg 10 stk. 5 små og 5 store, rosa for anledningen. I pakken følger det med trinn-for-trinn bruksanvisning, og tråder til å knyte på. 

For å få tak i disse må du gå inn på etsy.com og søke på pompomsforparties. Evt trykk bare på linken under bildet :)



http://www.etsy.com/people/PomPomsforParties

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar