tirsdag 18. juni 2013

Gutterom på G!

Jeg er i gang med oppgradering av Isak sitt rom! 

Det har liksom manglet så mye der etter vi flyttet inn, men nå begynner det å ta form. Gutterom til en 3-åring er kjempegøy å lage, og jeg gleder meg veldig til å få det helt ferdig! 

Frem til nå har jeg pusset opp noen møbler, og er i gang med å ordne lekekasser. 

Han skal få en klokke på veggen, selvlaget av alle ting! Bokhyller i form av krydderhyller fra ikea skal også opp, men disse må kjøpes og (spray?)males først. Forhåpentligvis blir resultatet ett funksjonelt og morsomt gutterom som passer til en bilglad gutt!

Bord og to stoler kjøpt for 100kr på finn.


Disse har jeg pusset og malt, og nå ser de sånn ut:


Kjøpte også en hylle for 50kr via kjøp og salg på Facebook:


Denne har blitt pusset og malt. Platen bak har jeg tapetsert med samme tapeten som Isak har på veggen sin. Bestilte noen kule knotter fra etsy, og resultatet ble sånn:





"Mamma, ta bilde av meg forran skapet!"

Foreløbig ser det omtrent ut som dette :) Lekekassene blir snart byttet ut, og når alt blir ferdig skal jeg ta bilder av hele rommet å legge ut :) Fargen på hyllen og setene på stolene er forøvrig den samme, selv om det ikke kommer så godt frem på bildet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar