torsdag 27. juni 2013

Etsy i mitt hjerte!

Jeg har ett hat-elsk forhold til etsy. Elsk fordi jeg virkelig elsker alle skattene. Hat fordi jeg ikke kan bruke ubegrenset med penger der!

Jeg driver jo å shiner opp soverommene til barna. Det der med redebygging før fødsel er ikke noe å tulle med altså! Hver gang, når fødslene mine nærmer seg, får jeg en utrolig stor trang til å gjøre ting klart, ferdig og i orden. Isak sitt rom kommer seg mer og mer. Men det går sakte med meg om dagen!

I tillegg til å shine soverom er det jo straks tid for å feire Ingvild sin 1-års dag også! Det blir stort, 1 års dagen er jo en veldig stor dag for oss. Vi ser frem til en dag i sola med fine mennesker :)

I dag kom lillebabys (den minste altså, den som fortsatt er i magen!) garderobeskap, noe som betyr at jeg endelig kan vaske klærne hans og få dem på plass. 21 dager igjen til termin i dag, så det er i grunn på tide! Med klesskapet i orden kan jeg begynne å tenke på interiør på soverommet til de minste. Fra før har vi valgt en kjempefin tapet med fugler på, bildet under er tatt på nyåret:


Sprinkelsengen skal snart flyttes over på andre siden av rommet, og inn skal en ny seng til Ingvild. 
Rommet er lite, men etter noen mnd med planlegging tror jeg at jeg skal klare å utnytte plassen ganske bra. 

Gleder meg til å ta kunne ta i bruk disse to rommene skikkelig, og gjøre de litt mer fristende å være på! Isak virker allerede veldig fornøyd med forandringene på sitt rom, og jeg gleder meg til å legge ut bilder når jeg har fått på plass den siste prikken over i'en. Evt prikkene over i'ene!

I mellomtiden skal jeg dele litt fra dagens skattejakt på etsy:

Dette skal over sengen til Isak!


Noen nydelige små poser som skal brukes på Ingvild og lillebrors rom:


Og til slutt; sukk, sukk og sukk! Kom over denne søte genseren til lillebror, som jeg bare MÅTTE ha! Fargen er bare helt fantastisk! Skulle gjerne hatt den sånn at den passet nå til høsten (og gjerne en lik til storebroren!), men denne gjør seg like fint til vinteren også ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar