fredag 10. mai 2013

Når panikken nesten tar overhånd!

Kanskje ikke så alvorlig som det høres ut som, men alvorlig nok til å fortjene ett blogginnlegg!

I ett år nå har jeg gått til flinke Kirsten (facebookside: https://m.facebook.com/#!/KLPnails?__user=546545026 ) for å fikse neglene mine hjemme på Hamar. Hun legger kjempefine acrylnegler, og jeg er blitt helt avhengig!

Dessverre måtte jeg avbestille den forrige timen min, og planen var å klare seg fint noen uker uten. Veeel, det funket ikke!!!

Da er det jo også pittelitt krise når man bokstavlig talt befinner seg 100 mil unna negledesigneren på Hamar, attpåtil på en øy der det ikke kryr av sånt.

Lykken var derfor stor når jeg oppdaget at lillesøster, som akkurat har tatt eksamen i faget, hadde tatt med seg negle-stæsjet sitt nordover på miniferie!! I dag fikk jeg derfor satt på ett nytt sett med negler, og jeg er veldig imponert over hvor flink hun har blitt! Ingen tvil om at det lønner seg å investere i ett skikkelig kurs for alle som vil drive med negler! Lillesøster Ida har selvfølgelig også egen facebookside, og holder til i Østfold (Spydeberg). Hun har fine priser, og resultatet blir veldig pent!

Legger med link til facebooksiden hennes, og hun kan også nås på tlf 934 56 742 for timebestilling!

https://m.facebook.com/#!/profile.php?id=349464135173117&__user=546545026

Bilde av dagens negler, klare for å feire vår kusines konfirmasjon i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar