onsdag 17. april 2013

Når lillegutten skal pyntes!



 

Jeg har en forkjærlighet for gutteklær! Det er SÅ mye fint der ute, og jeg drømmer om ett ubegrenset shoppingbudsjett til disse barna (og meg selv, da!).

Når Isak og snart lillebroren i magen skal pyntes liker jeg å bruke timesvis på nettet for å finne akkurat det perfekte antrekket. Selv om jeg kan være tilbøyelig til å kjøpe t-skjorter med cars, angry birds og gudene-vet-hva til barnehage/hverdags, gjelder litt andre kriterier når vi skal pynte oss! Nå går vi jo snart inn i mai mnd, og dermed også høysesong for festlige anledinger. Me like!

Jeg er veldig svak for gutteklær i en blanding av nostalgi/Emil-i-lønneberget og litt mer moderne/rocket. Hatter og slips har vi masse av her i huset (man får aldri nok!), heldigvis syns Isak at sånt er veldig stas! Skal det pyntes, skal det pyntes på skikkelig!

I dag klikket jeg hjem 17.mai-antrekk til Isak fra Zara, en av mine desidert favorittbutikker for barn. Til Ingvild har jeg allerede ett par kjoler på lur, her mangler det nå bare pensko og litt hårpynt (som jeg forøvrig tenkte å lage selv!!).

Noen favoritter jeg fant underveis i letingen min:

De første plaggene er fra zara, ett bittelite utvalg i alt det nydelige de har å velge mellom. Helt min stil! Skoene fra første bildet ble neeesten klikket hjem, men tror jeg venter en liten stund, og bestiller de blå på bildet nedenfor i stedet.

Image 1 of LEATHER DESERT BOOT from Zara
Jeg tror disse skoene ville gitt antrekket en litt røffere look, noe som er perfekt!
Image 1 of STUDDED BASKETBALL SHOES from Zara

Denne ser utrolig behagelig ut, og er Isak heldig, dumper det en sånn en ned i postkassa vår når feriepengene etterhvert kommer på konto.
Image 1 of LONG SLEEVE SWEATER WITH ELBOW PATCHES from Zara
En shorts som denne er ett must på lyse, fine sommerdager!
Image 1 of LINEN BERMUDAS from Zara
Chinos - også ett must i guttegarderoben!
Image 1 of CHINO STYLE JEANS WITH BELT from Zara

Jeg har bare ett ord her - S U K K!
Image 1 of LINEN WAISTCOAT from Zara
Hatt må man ha!
Image 1 of HAT WITH COLORED RIBBON from Zara
Hva Isak endte opp med som antrekk på 17.mai må dere nok vente litt med å få se, men han kommer nok til å smelte mange pikehjerter den dagen!

Forøvrig var jeg innom Lindex en tur for ett par dager siden, og må si de hadde mye fint nå!

Kjøpte f.eks denne blusen nedenfor til Ingvild!

Bluse Hvit

...også siklet jeg litt på dette!

Sett Hvit
Overall Hvit
Skjorte Blå
Sett Hvit
T-shirt Grønn
Skjorte Grønn
Shorts Blå
 
...blant annet.. I tillegg til disse plaggene som jeg sannsynligvis (garantert!) ikke ville sendt Isak med i bhg, syns jeg også Lindex har fått mye fine, fargerike og morsomme klær perfekt for en aktiv dag på sykkel og i søledammer!

Og til deg som er ute etter litt mer inspirasjon denne våren! Ta turen innom bloggen til Charlott, en av mine favorittblogger når det gjelder barneklær, tips og inspirasjon.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar