torsdag 14. mars 2013

Hva gjør man...

... når fotballkampen drøyer ut i det uendelige?!

Da er det bare å finne frem effektiviteten og kreativiteten, endelig er noen prøveeksemplarer på takkekort etter bryllupet vårt på vei hjem i postkassen!
Med pcen på kom også blogglysten snikenede, jeg har jo så masse bilder å vise frem! De siste par ukene har vi feiret Isak 3 år og pappa/bestefar 50 år. Hipp hurra for dem :) Vi har hatt besøk av familie fra både nord og vest, Isak tok i den forbindelse en miniferie fra barnehagen, og vi har rett og slett ikke gjort annet enn å storkose oss sammen med gjestene.

Jeg er sykemeldt pga bekkenet mitt om dagen, og med Tommy hjemme i permisjon har vi kunne hatt masse kvalitetstid sammen. Deilig luksus i en ellers hektisk hverdag.

Plutselig var nemlig også dette svangerskapet godt over halvveis, jeg er nå inne i uke 22 ett sted (takket være min flotte app fra babyverden klarer jeg å holde oversikten, sånn nesten). Nå går det skremmende fort til vi får hilse på lillebroren i magen. Kjempespennende! Hvordan ser han ut?! Hvilken liten personlighet er det som gjemmer seg i magen?!

Isak begynner jo å bli en stor gutt nå, 3 år, og prater som en liten foss. Og synger! Mye gullkorn om dagen, jeg må virkelig begynne å skrive ned! Spilling er også det store nå for tiden. Vi veksler mellom to av spillene hans, ett Memo-spill, samt ett flagg-spill han fikk i gave. Like populære begge to, her nytter det ikke å være snill for å la han vinne, han slår oss nemlig lett rett som det er.

Ingvild er det også full fart i om dagen, Tommy tok en liten bildeserie her om dagen av snuppa i farta! Hun er nå 8,5 mnd gammel.





 


 

Med bursdager i fleng må jeg vise frem ett lite utvalg bilder!

Bursdagsgutten vår hadde veldig klare ønsker for årets bursdagskake. Det skulle være sjokolade inne, bilde av han selv, og en elefant på kaka. Sånn ble det, en kjempegod og utrolig fin kake! Takk til Jane og Fairy Cakes for kakebaking.




Isak måtte teste drømmekaken, og den fikk toppscore!
 
Her har vi hoppet videre til 50 års feiring av min flotte pappa og barnas flotte bestefar. På det første bildet koser bursdagsbarnet og Ingvild med Beauty, familiens lille Bichon Frise.



Med stylet hår fikk vi plutselig en kjempestor gutt! Tipper damene snart begynner å banke på døra vår!

Flere bilder og blogginnlegg kommer plutselig :)

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Søte små :D Og kakene så ganske digg ut ;)

    Ha en fin kveld.
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig, tusen takk <3 Ha en super kveld videre du også, og det håper jeg du hadde for en stund tilbake når du skrev kommentaren også :P

      Klem fra Silje

      Slett