mandag 18. februar 2013

Watch out Petter Northug!

Helgas show og kjærestedøgn i Oslo var helt fantastisk godt, og veldig nødvendig! Småbarnsperioden kan være hektisk, så å ha tid til bare hverandre var litt uvant, men utrolig deilig. Vi har allerede snakket om at vi ønsker oss en lengre weekend-tur uten barn mot neste sommer, og med masse sparing håper jeg vi får det til!

På fredag sjekket vi inn på Thon Hotell Vika, rett ved latter og Aker Brygge. Vi så Dagfinn Lyngbøs nyeste show "stereo", som virkelig er å anbefale! Den fyren kan kunsten å underholde! Etter showet fulgte 3-retters middag. Ettersom jeg var fast bestemt på å nyte en natt og morgen uten barn som skal ha mat eller ny bleie, endte det opp med at jeg våknet flere ganger i løped av natten, sikker på at jeg hadde glemt ett eller annet. Typisk! Men jeg lærte samtidig at det å komme til dekket hotellfrokost fikser det aller meste :)

Isak og Ingvild hadde ett døgn hops bestemor og bestefar, og det er her Isak må ha plukket opp Petter Northug-teknikken! Når vi skulle ut å stå på ski hjemme gikk det plutselig mye fortere enn tidligere! Kjempegøy! Nå må bare jeg og Tommy få fikset skikkelig med skiutstyr sånn at vi kan holde følge med denne receren.

Dette bildet er fra fredag, to spente barn venter på at bestemor skal komme hjem fra jobb ;)

 
Og turister som vi er, måtte jeg ta ett bilde av slottet! Neste gang jeg skal til Oslo skal det være sol, sommer og varmt :) Vi planlegger allerede å kunne ta med barna hit på småturer til sommeren!


Ingenting er bedre enn en sterk storebror!

 
...bortsett fra kanskje en tøysete storebror!


 Gleder meg til skiturer i årene fremover!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar