mandag 18. februar 2013

Privilegert!

Overskriften beskriver følelsen jeg sitter igjen med i kveld, etter å ha vært på ultralyd på Lillehammer.

I dag var tiden inne for den ordinære ultralyden, det var to spente foreldre og en blid baby som troppet opp på sykehuset i dag tidlig.

Ingenting er som når jordmor kan bekrefte at babyen ser frisk og fin ut, og at det ikke er noe som tyder på annet enn at vi skal få oppleve å få enda ett friskt og velskapt barn. Tenk så heldige vi er!!

Jeg blir veldig ydmyk og takknemlig over at vi får gå gjennom dette enda en gang, og gleden var ikke akkurat mindre når jordmoren kunne peke på en utovertiss. 2 gutter og 1 jente - med det er flokken vår komplett! Nå begynner jakten på det perfekte navn..

Terminen min ble satt til 18.juli, noe som tilsvarer at jeg er halvveis allerede neste uke! Hoho! Jeg som trodde det 2.svangerskapet gikk fort!

Også denne gangen går jeg på blodfortynnende sprøyter, som jeg setter hver dag. Disse små, sviende, vonde, sprøytene har vist seg å bli vår mirakelkur, og takket være dyktige leger får jeg ta disse for 3.gang. Jeg er evig takknemlig!

Hils på gutten ;)





2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye Silje, så koselig med en liten gutt da :)
    Heldige er dere, masse lykke til videre i svangerskapet :D
    Blir spennende å se hva navnet blir :D

    god helg!
    klem Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Bedre sent svar enn aldri :P he, he!
      Tusen takk for det, stor stas!! Blir stas å vise han frem over sommerferien :D Plutselig er han er :O He, he!

      Slett