torsdag 14. februar 2013

Med spenner i håret og kofferten i gangen!

I morgen vender vår lille familie (lille og lille, vi vokser i rekordfart!) nesen mot østfolds dype skoger.

Ingvild har pyntet seg med hårspenner i dag, og Isak har pakket trillekofferten sin, den med bilde av Lynet Mc Queen på. Dermed er både minimannen og minidama klar for en miniferie hos besteforeldrene sine.

Herr og fru er ganske så klare for ett døgn i Oslo, med show, middag og brus for den gravide. Det skal bli godt å pleie hverandre litt, alenetid blir det lite av i småbarnsperioden, så ett slikt døgn er ekstra kjærkomment.

Isak er i hundre over å skulle besøke besteforeldrene og tanta. Det er sikkert Ingvild også, hadde hun bare kunnet snakke! Må innrømme det blir veldig rart med en natt uten barna, og jeg er litt ekstra spent på hvordan Ingvild reagerer. Hun har jo aldri vært borte fra oss før, men noe sier meg at det blir værst for meg selv! De er hvertfall i de tryggeste hender, så da skal jeg gjøre mitt for å nyte ett døgn som bare kjærester, og glede meg til å treffe englene mine igjen på lørdag med litt ny energi.

Det er heller ikke bare Isak sin koffert som er ferdig pakket forresten! Min (vi kaller den min, siden Tommy bare får ca 10x10 cm med plass til sine ting der) koffert ligger klar i stua, med min elskede PRAAADA veske vel plassert blant ett nytt antrekk for anledningen.

Og ja; Dagfinn Lyngbø hilser forresten fra latter i morgen :)



Fikk hjem denne fine sommerfugl-gutten fra bhg her om dagen! Heldige meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar