mandag 4. februar 2013

Å vente på nye møbler (og babyer!)...

Jeg liker ikke ventetid, spesielt ikke når det kommer til nye møbler! 6 uker føles som 6 år, og helst skulle møblene vært med meg hjem fra butikken samme dag som jeg bestilte dem.

Heldigvis er det denne uken 6 uker siden vi bestilte nye møbler til stua, og jeg er glad vi har masse å gjøre nå slik at dagene går fort.

Vi skal bytte ut spisegruppen og salongbordet. Nå har vi mørke brune møbler som jeg føler tar veldig mye mer plass enn nødvendig. Jeg er klar for lyse, rene møbler, friske blomster lekker pynt.

Ellers i dag har vi vært på svangerskapskontroll. I dag er jeg faktisk 17 uker på vei, og venter på time til ordinær UL. Vannvittig å tenke på at om bare 3 uker, vil jeg være halvveis i dette svangerskapet. Gleder oss veldig til å komme på UL, og forhåpentlig får bekreftet at huleboeren er en frisk liten krabat. Deretter blir det spennende å se om det blir blått eller rosa! Har i det siste kjent litt livstegn fra lille, noe som er veldig betryggende og koselig. De siste ukene av dette svangerskapet skal jeg nyte så best som mulig, og glede meg over at søskenflokken snart vil være helt komplett (garantert!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar