onsdag 9. januar 2013

Uten nett i nytt hus

Uten nett i huset vårt får jeg dessverre ikke delt så mye fra oppussingen som jeg ønsker. Relacom måtte fikse noe annet her før vi kan få nettet opp å gå, men gleder meg til å kunne blogge fra pc igjen i løped av januar mnd!

Nå for tiden venter vi på nye møbler. Har bestilt oss spisestue og salongbord fra bohus, samt stoler fra ikea til soffakroken. Venter også på garderobeskap til barnerommene. Isak har en halv vegg med tapet på rommet sitt, noe Byggmakker BØR fikse opp i rimelig kjapt. Hvis ikke kommer trollet fullt av svangerskapshormoner i meg frem! Heldigvis er tapeten hans dødskul, det hjelper noe på den utrolig irriterende følelsen det er å ha en vegg halvveis tapetsert.

Som dere skjønte av avsnittet over er kroppen min nok en gang overtatt av en bitteliten miniatyrbaby. Ett lite knøtt på omtrent 10 cm. Julibaby denne gangen også, en gutt hvis vi skal tro spåmannen vår på snart 3 år.

Vi har definitivt mye fint å se frem til :)

Legger med noen bilder fra den siste tiden hos oss. De siste bildene er tapeten på Isak sitt rom, Ingvild sitt rom, og gangen.



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar