mandag 28. januar 2013

Endelig på pc igjen!

Selv om jeg elsker iphonen min veldig høyt, er det også godt å kunne bruke pcen igjen!

Forrige uke fikk vi nett i huset, og jeg har derfor også funnet tilbake til bloggen min. Siden sist har vi gjort litt mer småtteri her i huset. Soffaen er byttet ut med nye stoler, vi har fått ny tv på veggen, Isak sitt rom en endelig ferdig tapetsert, og ikke minst; mitt lekre skattholt som fulgte med huset har kommet opp fra stua og fått hedersplass på stua.

I uke 6 skal resten av møblene vi venter på være på plass, og DA skal jeg få tatt noen etter-bilder å vise dere!

For tiden er jeg på jakt etter en gammel pinnestol i lys farge, så rop ut dersom noen kan hjelpe meg!

Ellers har det vært mye innekos med baby de siste dagene. Her har det vært alt for kalt til å kunne ta henne med ut, så vi har vært litt innestengt. Godt er det derfor nå at været har snudd litt, og vi kan ut å tusle på tur igjen.

I dag er vi imidlertidig inne selv om det ikke er mange minusgradene, Isak er nemlig blitt syk. Han er egentlig i veldig god form da, men hatt feber siden i går. Da må det ett par hjemmedager til :)

Hjemmedager betyr kosedager, og han ønsket seg skillingsboller til middag! DET blir nok lite aktuelt, men kanskje vi kan lage skillingsboller til dessert i stedet?! Fant nemlig en veldig god oppskrift forrige uke som vi hadde stor suksess med!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar