torsdag 29. november 2012

En stor dag for vår lille familie!

I morgen er en kjempestor dag for oss 4, og jeg er superspent! Kl halv 1 får vi nøkkelen til huset vårt.

Det blir rett på med riving, sparkling, maling og pussing. GLEDER meg til å komme i gang, flytte inn og senke skuldrene på ett nytt sted.

På en annen side blir det veldig rart å flytte herfra. Vi har bodd her siden 2009, det er både Isak og Ingvilds første hjem, og vi har fått noen fantastiske venner her. Meen - tiden er inne for å samle sammen alle gode minner og ta dem med til ett nytt sted.

Jeg og Tommy har vært å hentet litt inspirasjon på farge-fronten i dag. Her føler jeg meg helt blank. Kanskje jeg skulle ansette en interiørkonsulent!? Jeg kan ikke love noe betaling, kanskje bortsett fra litt gratis mat i ny og ne?!

Jeg tror forresten jeg må lære meg å legge tapet! Wish me luck!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar