søndag 21. oktober 2012

Helga som kom og gikk

Det er rart med det, men helga forsvinner like fort som den kommer. Hver eneste gang! Tiden går fort når man koser meg med den minste lillesøstern på besøk :)

I morgen er det på`n igjen, på så mange måter. Ikke bare er det en ny uke med flere spennende ting på timeplanen, men nå er det på tide å komme i gang med treningen igjen. Med ferie i både Italia og på Sleneset har vi jo knapt vært hjemme den siste mnd, så bortsett fra gåturer i ny og ne har det blitt dårlig med skikkelig trening. Det kjennes på kroppen! Forhåpentligvis rekker jeg bodybalance på espern i morgen tidlig, perfekt time for å finne igjen motivasjonen etter en ferie.

Siden sist har jeg også kommet i gang med den første boken av serien Fifty Shades of Grey. Kan ikke si den har fenget meg skikkelig riktig enda, det er nok ikke helt min type bok. Kanskje fascinasjonen kommer jo lengre jeg får lest?!



PS! I går bestilte jeg meg nye iphone 5 :D Woho! Fra før har jeg iphone 4, og jeg er frelst! Apple har fått en plass i hjertet mitt <3 Gleder meg til å få gliset i posten! Og ja, selvfølgelig trenger jeg den nyeste iphonen når den jeg har fra før fungerer utmerket ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar